Інформаційний випуск 14

Інформаційний листок № 14

народного депутата України Тищенка Олега Івановича

на  окрузі № 91 (м. Біла Церква; Білоцерківський район; Таращанський район)

Член фракції «БЮТ – Батьківщина» у  Верховній Раді України, член партії «ВО «Батьківщина», член комітету з питань промислової і регуляторної політики та підприємництва.

Прийоми громадян проводяться за адресою:

м. Київ, вул. Турівська, 13, каб. 101-в.

(попередній запис за телефонами: (044) 527-70-69).

Адреса для листування: 04080, м. Київ, вул.Турівська, 15;

Також працює «Гаряча лінія» партії «ВО «Батьківщина»: 0-800-50-40-40 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів у межах України).

Працює пересувна громадська приймальня на базі мікроавтобуса, що здатна виїхати у будь-який віддалений населений пункт, в тому числі дістатися громадянина, у якого є проблеми з пересуванням (інваліди, хворі, люди похилого віку, нужденні тощо)

ШАНОВНІ ВИБОРЦІ!

Маю нагадати Вам, що з лютого 2012 року працює персональний сайт народного депутата України Тищенка Олега Івановича, де ви зможете знайти більш детальну інформацію про мою політичну та громадську діяльність та написати електронного листа, на який обов’язково отримаєте відповідь - www.tyschenko.com.ua

Ласкаво просимо!

ШАНОВНІ ВЕТЕРАНИ ВЕЛИКОЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ВІЙНИ!

ЩИРО ВІТАЮ ВАС ІЗ НАСТУПАЮЧИМ СВЯТОМ ВЕЛИКОЇ ПЕРЕМОГИ!

Ви – наша гордість і слава. Велич Вашого подвигу непідвладна часові. Земний уклін Вам і найглибша вдячність! Прийміть побажання щастя і добра, здоров’я і бадьорості духу на довгі роки, незгасної любові рідних та близьких, всього українського народу!

  1. 1. Депутатська діяльність НДУ Тищенка О.І.

1.1.Заходи проведені НДУ Тищенком О.І. у Білоцерківському районі Київської області.

27.04.12 року за підтримки та за участю народного депутата України О.І.Тищенка відбулася культурно-мистецька акція «Бібліотекам Київщини – українські книжки» та зустріч з молоддю міста в Центральній бібліотеці м. Білої Церкви

27.03.12 року до центральної бібліотеки завітав народний депутат України Олег Іванович Тищенко з особливою місією: подарувати для читачів бібліотек м. Біла Церква книги з творами сучасних українських авторів Уласа Самчука, Володимира Рутківського, Юрія Андруховича, Антона Санченка, Марини Гримич, Володимира Лиса, Ірисі Ликович. тощо. Цих книг немає у бібліотеці, але вони надзвичайно цікаві і повчальні, користуються попитом у читачів.

1.2. Законотворча діяльність

Продовжую інформувати Вас, що відповідно ст. 12  Закону України "Про статус народного депутата України" мною, як народним депутатом України протягом квітня 2012 року мною розроблено та зареєстровано у Верховній Раді України 4 проекти Законів України, а саме:

1). № 10301 від 05.04.12 Проект Закону України «Про медіацію»

Медіація – процедура позасудового вирішення конфліктів (спорів) з дотриманням принципів добровільності, самовизначення і рівності сторін, конфіденційності, незалежності та неупередженості, в якому дві або більше сторони конфлікту (спору) вдаються до допомоги третьої сторони (медіатора) з метою досягнення згоди про позасудове вирішення їх конфлікту (спору), і незалежно від того, чи був цей процес ініційований сторонами або запропонований судом.

Завданням проекту Закону «Про медіацію» є:

- створення правових умов та законодавче закріплення загальних засад здійснення медіації в Україні;

-  запровадження культури альтернативного вирішення конфліктів (спорів) без звернення до формальної системи судочинства шляхом ведення між сторонами толерантних ділових переговорів за допомогою третьої нейтральної сторони – медіатора і напрацювання рішення, яке має виконуватися сторонами добровільно;

-  суттєве зменшення завантаженості органів судової влади;

-  економія державних коштів та коштів фізичних і юридичних осіб, які є сторонами конфлікту (спору).

Правове врегулювання процедури медіації надасть можливість сторонам за добровільною згодою, на основі спільних інтересів не звертаючись до формальної системи судочинства, швидко та ефективно вирішувати спори шляхом проведення переговорів та досягнення взаємопорозуміння.

Медіація надасть можливість сторонам заощадити кошти, пов’язані з оплатою послуг юристів, та дозволить зменшити обсяг роботи для суддів, які зокрема через надмірну навантаженість судовими справами не завжди вирішують їх швидко, ефективно та справедливо.

Вищезазначені положення сприятимуть розвитку громадянського суспільства та формуванню культури цивілізованого вирішення конфліктів (спорів) на засадах взаємних інтересів та згоди.

2). № 10302 від 05.04.12 Проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо застосування медіації»

Для повноцінного функціонування закону України "Про медіацію" необхідно внести зміни, які передбачатимуть застосування процедури медіації до процесуальних законодавчих актів.

Правове врегулювання процедури медіації надасть можливість сторонам за добровільною згодою, на основі спільних інтересів, не звертаючись до формальної системи судочинства, швидко та ефективно вирішувати спори шляхом проведення переговорів та досягнення взаємопорозуміння.

3). № 10320 від 10.04.12 Проект Закону України про внесення доповнень до статей 4, 20, 22, 24, 30 Закону України "Про бібліотеку та бібліотечну справу" (щодо модернізації та розвитку бібліотек та бібліотечної справи)

Прийняття та реалізація проекту Закону слугуватиме важливим кроком на шляху відновлення життєздатності та функціонування бібліотек та бібліотечної справи в Україні як важливої складової соціально-культурної сфери держави в цілому, а також сприятиме:

  1. Відновленню та модернізації бібліотек та бібліотечної справи в Україні.
  2. Постійному оновленню та поповненню бібліотечних фондів.
  3. Технічному та технологічному обладнанню та переоснащенню бібліотек.
  4. Розвитку бібліотек у сільських місцевостях та поступовому виводу їх із занепаду.
  5. Розширенню асортименту вітчизняної   книжкової   продукції, у тому числі виховного, освітнього та наукового спрямування, кращих зразків світової літератури в перекладі на українську мову, а також популяризації вітчизняної книговидавничої продукції.
  6. Становленню, розвитку та функціонуванню електронних бібліотек.
  7. Створенню та функціонуванню заочної форми обслуговування певних категорій користувачів бібліотек, яким складно рухатися.
  8. Посиленню прав представників національних меншин на отримання документів у бібліотеці рідною мовою.
  9. Підвищенню соціально-культурної рівня громадян України.

4). 10323 від 11.04.12 Проект Закону України Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" (щодо порядку розгляду звернень)

Прийняття зазначеного Закону України сприятиме поліпшенню порядку розгляду звернень як громадян України, так і осіб, які не є громадянами України, в результаті чого покращиться загальний стан розгляду звернень громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та  їхніми посадовими особами.

Розширення меж застосування Закону (не лише для громадян України, а й для  осіб, які не є громадянами України) свідчитиме про повну відповідність даного нормативного акта положенням Конвенції про захист прав і основоположних свобод, Конституції України, Закону України "Про громадянство України" та Закону України "Про доступ до публічної інформації" та призведе до зрівнювання права на звернення до відповідних органів вищевказаних категорій.

Враховуючи реалії сьогодення, законодавче регулювання комунікативного способу надання звернення виступатиме як відображення високотехнологічного і прогресивного підходу до роботи органів державної влади і місцевого самоврядування з комунікаційними засобами зв’язку (електронні повідомлення, телефонія, факс тощо).

Впровадження реакцій на звернення громадян, що можуть бути надані комунікативним способом, підвищать ефективність державного управління.

Належне реагування на комунікативні звернення сприятиме збільшенню прозорості й підконтрольності громадськості органів державної влади та місцевого самоврядування, адже кожен громадянин одержує можливість відслідковувати діяльність влади безпосередньо, вступати у взаємодію з посадовими особами та державними службовцями без черг і зайвої бюрократії.

Отже розвиток форми роботи зі зверненнями громадян, як знов запроваджені цим проектом Закону електронні звернення за допомогою мережі Інтернет та електронної пошти, мають в подальшому перспективу розглядатися не як допоміжний, а як один із основних напрямів у сфері вдосконалення роботи з громадською думкою.

2. Робота фракції «Батьківщина» у Білоцерківській міській раді у лютому-квітні 2012 року.

04.02.2012 участь у  мітингу з нагоди 68-ї річниці визволення м. Біла Церква від німецько-фашистських загарбників.

15.02.2012 заходи з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 23-річниці виведення військ з Республіки Афганістан.

22.02.2012 заходи з нагоди Міжнародного дня рідної мови.

23 02.2012 участь у загальноміському урочистому заході з нагоди Дня захисника Вітчизни.

07.03.2012 р. привітання жінок – членів партії зі святом 8 Березня.

Від голови Білоцерківської міської організації політичної партії «ВО «Батьківщина», депутата Білоцерківської міської ради фракція «Батьківщина» Беркута С.Г. було надіслано привітальні телеграми активним жінкам партії «ВО «Батьківщина» з нагоди свята 8 Березня.

09.03.2012 участь у мітингу та покладання квітів до пам’ятника Т.Шевченка з нагоди 198-ї річниці від дня його народження.

22.03.2012 участь в розширеному засіданні загальноміського штабу з благоустрою, на якому були розглянуті питання щодо ходу проведення весняного двомісячника санітарної очистки, озеленення та благоустрою міста.

30.03.2012 у бібліотеці № 8 м. Біла Церква відбулася зустріч з гумористом Леонідом Гажалою. Меценатами зустрічі була Білоцерківська міська організація політичної партії «ВО «Батьківщина» та депутати фракції «Батьківщина» у Білоцерківській міській раді.

03.04.2012 в м. Біла Церква на масиві Леваневського в дитячому садочку відбулася зустріч з учнями старших класів, які виявили бажання стати волонтерами благодійної акції "Я допомагаю дітям", ініційована за сприянням депутатів Білоцерківської міської ради фракції «Батьківщина»  Коцела І.В. , Малюка В.В., також громадською організацією "Діабет - це життя" та Білоцерківським відділенням Товариства Червоного Хреста України.  Мета акції :зібрати кошти на купівлю біохімічного апарату для вимірювання глікованого гемоглобіну та передати даний апарат в один з медичних закладів міста.

06.04.2012 участь в загальноміському суботнику. Традиційно була продовжена робота по облагороджуванню території біля музичної школи № 5, що на масиві Таращанський. Міське відділення партії узяло цю територію під свою опіку і працює над створенням там зеленої зони.

3. Корисна інформація:

Конституційне право громадян на звернення до органів державної влади

 

У сучасному світі рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина є ключовим показником демократизму суспільства і держави. У демократичній, правовій державі кожне право особи, закріплене належним чином, забезпечується всією повнотою влади.

Особливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. У ст. 40 Конституції України зазначено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади і місцевого самоврядування та встановлено обов'язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення й надавати обґрунтовані відповіді.

Отже, право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Це право включає дві складові.

По-перше, звернення громадян є однією з форм участі населення в державному управлінні, у вирішенні державних і суспільних справ, можливістю активного впливу громадянина на діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування.

По-друге, це спосіб відновлення порушеного права громадянина через подання до органів державної влади скарг, заяв і клопотань. У такому розумінні - це механізм виконання соціальних обов'язків публічної влади.

Від правильного функціонування адміністративно-правових механізмів реалізації прав громадян, від чіткого й ефективного реагування влади на їхні звернення залежить здатність держави забезпечувати належний захист законних інтересів громадян. Досвід показує, що громадяни України активно користуються своїм правом на звернення.

Слід зазначити, що організація роботи з розгляду звернень, особистого прийому громадян, а також первинний розгляд запитів на доступ до публічної інформації є одним із пріоритетних напрямів роботи Міністерства юстиції України, що забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення до органів державної влади.

Загальні засади реалізації права громадян на звернення визначено Законом України «Про звернення громадян». У цьому Законі надано чіткі визначення термінів «звернення», «пропозиції», «заяви» та «скарги» громадян, зазначені вимоги до звернень, порядок їх розгляду, а також відповідальність за порушення Закону.

Законом також встановлено умови, за яких звернення не підлягають розгляду і вирішенню. Звернення не підлягає розгляду, коли воно не підписане автором, у разі відсутності даних про місце проживання, а також при анонімності звернення. Також не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішене по суті, а також скарги, терміни для подання яких закінчилися, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними. Не можуть бути предметом оскарження в адміністративному порядку рішення загальних зборів членів колективних сільськогосподарських підприємств, акціонерних товариств, юридичних осіб, створених на основі колективної власності, а також рішення вищих державних органів. Скарги на такі рішення є предметом розгляду виключно суду.

Важливим є питання застосування мови звернення. Законом визначено, що громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, посадових осіб українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.

Крім того, Законом забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина.

Важливим заходом реалізації конституційного права громадян на звернення є також особистий прийом громадян.

Прийом громадян повинен проводитися в усіх державних органах та установах, а також за місцем роботи та проживання населення тими керівниками та посадовими особами органів та установ, які мають право приймати рішення з питань, що входять до їхньої компетенції.

Усі звернення громадян, подані на особистому прийомі, реєструються. Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається в тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово або усно, за бажанням громадянина.

Якщо громадянин не отримав відповідь на своє звернення, він відповідно до статті 55 Конституції України має право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Слід зазначити, що органи юстиції та підприємства, установи й організації, що належать до сфери управління Міністерства юстиції України, розглядають звернення громадян без стягнення за це плати.

Щорічний аналіз звернень громадян України, що надходять до органів державної влади, а також до органів місцевого самоврядування дають можливість Міністерству юстиції України робити висновки про реальний стан здійснення конституційних прав громадян на звернення та про стан розв’язання питань, порушених у цих зверненнях.

Міністерство юстиції України особливу увагу приділяє питанням виявлення та усунення причин, що породжують скарги громадян, вживає заходів для запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня, вирішення питань про відповідальність посадових осіб, з вини яких допущені порушення, бюрократизм і тяганина, що стали причиною звернення громадянина зі скаргою.

Крім цього, Міністерство юстиції України разом з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади постійно організовує роз'яснення конституційних прав і обов'язків громадян, законодавства щодо розгляду пропозицій, заяв і скарг, повноважень органів виконавчої влади і місцевого самоврядування в розв'язанні питань, що порушують громадяни у зверненнях, порядку оскарження прийнятих рішень.

 

Підготовлено: Т.О. Дячок, головним спеціалістом відділу розгляду звернень Управління розгляду звернень та прийому громадян Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення

О.В. Буханець, начальником  Управління розгляду звернень та прийому громадян Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення

 

У наступному випуску ми проінформуємо Вас про:

1. Депутатську діяльність народного депутата України Тищенка О.І.

2. Продовження інформування про роботу фракції "Батьківщина" Білоцерківської міської раді  та Білоцерківської районної ради.

3. Корисна інформація.

4. Різне.

Будь ласка, слідкуйте за перебігом подій у чергових випусках Інформаційного листка

народного депутата України Тищенка Олега Івановича.

Відповідальний за випуск НДУ Тищенко О.І. Наклад 6 000 примірників. Розповсюджується безкоштовно.

 

Біографія

Статистика