Інформаційний листок 7

Інформаційний листок № 7

народного депутата України Тищенка Олега Івановича

на  окрузі № 91 (м. Біла Церква; Білоцерківський район; Таращанський район)

Член фракції «БЮТ – Батьківщина» у  Верховній Раді України, член партії «ВО «Батьківщина», член комітету з питань промислової і регуляторної політики та підприємництва.

Прийоми громадян проводяться за адресою:

м. Київ, вул. Турівська, 13, каб. 101-в.

(попередній запис за телефонами: (044) 527-70-69).

Адреса для листування: 04080, м. Київ, вул.Турівська, 15.

Також працює «Гаряча лінія» партії                          «ВО «Батьківщина»: 0-800-50-40-40 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів у межах України).

Працює пересувна громадська приймальня на базі мікроавтобуса, що здатна виїхати у будь-який віддалений населений пункт, в тому числі дістатися громадянина, у якого є проблеми з пересуванням (інваліди, хворі, люди похилого віку, нужденні тощо)

Шановні освітяни!

Щиро вітаю вас з професійним святом!    Висловлюю вам сердечну вдячність за

невтомну працю, за великий талант і

покликання сіяти мудрість, знання, за любов до дітей і рідного краю.

Бажаю Вам відчувати усю повноту і неповторність життя, здоров’я, невичерпних творчих сил, натхнення, щастя і довгої

людської пам’яті.

Хай завжди щедрою на сходи буде освітянська нива, а в усіх ваших починаннях будуть супутниками успіх і удача!

  1. 1. Реакція влади на депутатські звернення та запити НДУ Тищенка О.І.

Шановні виборці! Нагадую вам, що однією з основних форм  депутатського реагування на особисті проблеми громадян та загальні територіальних громад є депутатські запити та звернення.

Тому продовжую ознайомлювати Вас з реагуваннями народного депутата України          Тищенка Олега Івановича на звернення громадян та відповіді інстанцій, до яких вони були адресовані.

Останнім часом до мене як до народного депутата України на особистих прийомах звертаються громадяни з проханням посприяти у вирішенні питання щодо виплати коштів за договорами довгострокового страхування колишнього Укрдержстраху Національною Акціонерною Страховою Компанією "Оранта".

На основі звернень громадян мною було надіслане депутатське звернення до Голови правління НАСК «Оранта» Пугачова І.Г.

З відповіді заступника Голови правління страхової компанії В. Грищенка можна зробити висновок, що у 2011 році компенсаційні виплати за довгостроковими договорами колишнього Укрдержстраху не проводилися у зв’язку з відсутністю відповідної Постанови Кабінету Міністрів України. Крім того, у Державному бюджеті України на 2011 рік кошти для компенсаційних виплат установам НАСК «Оранта» не передбачені взагалі.

Неодноразові звернення представників страхової компанії до відповідних органів державної влади з проханням втрутитися у ситуацію залишені без належного реагування.

На підставі цієї інформації мною направлено депутатське звернення на ім'я Президента України та оголошено депутатський запит на ім'я  Прем'єр-міністра України та Голову Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України з проханням  розглянути можливість внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» щодо виплати коштів за договорами довгострокового страхування колишнього Укрдержстраху.

1. У відповіді Голови Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України зазначено таке: "Держфінпослуги є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, основними завданнями якої, відповідно до Положення про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 № 157, є: проведення єдиної та ефективної державної політики у сфері надання фінансових послуг; розроблення і реалізація стратегії розвитку ринків фінансових послуг; здійснення державного регулювання та нагляду за наданням фінансових послуг із додержанням законодавства в цій сфері; захист прав споживачів фінансових послуг шляхом застосування заходів впливу з метою запобігання порушенням законодавства на ринках фінансових послуг та їх припинення; узагальнення практики застосування законодавства України з питань функціонування ринків фінансових послуг, розроблення і внесення пропозицій щодо його удосконалення; запровадження міжнародно визнаних правил розвитку ринків фінансових послуг; сприяння інтеграції в європейський та світовий ринки фінансових послуг.

Треба зазначити, що зобов'язання держави перед громадянами України, які внаслідок знецінення втратили грошові заощадження, поміщені в період до 2 січня 1992 року в установи Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України, встановлюються на підставі Закону України "Про державні гарантії відновлення заощаджень громадян України".

Таким чином, вирішити питання Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України не є можливим.

2. За дорученням Президента України та Кабінету Міністрів України мої депутатське звернення та запит надіслані до Міністерства фінансів України та отримана відповідь за підписом заступника міністра Рибака С.О. у якому зазначене наступне:

"Стратегія і способи відновлення знецінених грошових заощаджень та страхових внесків, поміщених до 2 січня 1992 року в установи Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України, а також у державні цінні папери: облігації Державної цільової безпроцентної позики 1990 року, облігації Державної внутрішньої виграшної позики 1982 року, державні казначейські зобов'язання СРСР, сертифікати Ощадного банку СРСР, визначені Законом України «Про державні гарантії відновлення заощаджень громадян України».

Відповідно до статті 6 вказаного Закону компенсація громадянам України
втрат від знецінення грошових заощаджень проводиться виключно в грошовій
формі за рахунок Державного бюджету України на відповідний рік.

Водночас слід зазначити, що виконання державного бюджету за видатками у 2010 році проводилося в умовах надзвичайно складного наповнення дохідної частини державного бюджету, спричиненого кризовими явищами в економіці. Враховуючи те, що обсяг зобов'язань держави з повернення знецінених грошових заощаджень і страхових внесків надто великий, а фінансові ресурси держави обмежені, проведення компенсаційних виплат у наступних періодах може здійснюватися лише в межах фінансової спроможності держави.

З огляду на вищевикладені обставини питання включення видатків на проведення компенсаційних виплат до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» можливо розглядати лише у разі вишукання додаткових джерел наповнення бюджету.

Проте прикінцевими положеннями Закону України «Про Державний бюджет України   на 2011  рік» Кабінету Міністрів  України  доручено за результатами виконання Державного бюджету України за січень-червень 2011 року з урахуванням стану соціально-економічного розвитку України внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо збільшення видатків державного бюджету на забезпечення першочергових функцій держави, зокрема і на заходи щодо поступової компенсації громадянам втрат від знецінення грошових заощаджень.

Питання відшкодування знецінених грошових заощаджень знаходиться під постійним контролем державних органів влади, однак його вирішення потребує певного часу."

Результати "постійного контролю" державних органів влади ми бачимо по сьогодні.

2. Діяльність Білоцерківського районного осередку політичної сили                       «БЮТ-Батьківщина» на окрузі

Надаємо інформацію про участь Білоцерківської районної партійної організації «Батьківщина» у заходах в період з червня по вересень 2011 року.

З  травня по вересень 2011р. членами фракції  «Батьківщина» Білоцерківської районної ради проводилася наступна робота.

Члени фракції «ВО «Батьківщина» брали участь у засіданнях сесії Білоцерківської районної ради.

Проведено 2 засідання фракції, на яких розглядалися питання,  що виносилися на засідання сесій Білоцерківської районної ради.

З метою підтримки освітньої галузі членами фракції було внесено пропозицію до Білоцерківської районної ради, щодо збільшення видатків районного бюджету у розмірі 25% на освіту. Пропозиція була взята до уваги. На черговому засіданні сесії, враховуючи пропозицію фракції, видатки було збільшено, але не в повному обсязі (на 10%).  Також члени фракції брали активну участь у засіданнях постійних депутатських комісій, яких було проведено 10.

З метою вирішення проблем жителів Білоцерківського району членами фракції проведено 18 виїзних прийомів у населених пунктах району. На прийомах  порушувалися питання щодо ремонту доріг, освітлення вулиць, надання матеріальної допомоги на лікування, ремонту житла, земельні питання та ін. На сьогодні, з депутатського фонду, членами фракції надано матеріальної допомоги на суму 5 тис. грн.

З нагоди Дня Незалежності України на організацію заходів у населених пунктах району членами фракції було надано 2 тис. грн.

Враховуючи політичну ситуацію, що склалася в Країні, депутати фракції «ВО «Батьківщина» беруть активну участь у заходах, організованих з метою підтримки Ю.В.Тимошенко.

3.Корисна інформація: Роз'яснення Державної Податкової адміністрації щодо справлення земельного податку

Щодо справляння земельного податку (Лист ДПА від 21.06.2011 №17139/7/15-0717з)

Земельні відносини в Україні регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України (далі – ЗКУ), а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Відповідно до частини першої статті 116 ЗКУ юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їхніх повноважень, визначених ЗКУ, або за результатами аукціону.

Набуття права на землю юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (частина друга статті 116 ЗКУ).

Згідно зі статтею 125 ЗКУ право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Документи, що посвідчують право на земельну ділянку, визначено статтею 126 ЗКУ.

Так, право власності на земельну ділянку посвідчується державним актом, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті (частина перша статті 126 ЗКУ).

Відповідно до частини другої статті 126 ЗКУ право власності на земельну ділянку, набуту у власність із земель приватної власності без зміни її меж, цільового призначення, посвідчується: а) цивільно-правовою угодою щодо відчуження земельної ділянки, укладеною в порядку, встановленому законом, у разі набуття права власності на земельну ділянку за такою угодою; б) свідоцтвом про право на спадщину.

Право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державним актом на право постійного користування земельною ділянкою (частина третя статті 126 ЗКУ).

Право оренди земельної ділянки посвідчується договором оренди землі, зареєстрованим відповідно до закону (частина п'ята статті 126 ЗКУ).

Водночас, відповідно до абзацу е) статті 141 ЗКУ набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці, є підставою для припинення права користування земельною ділянкою.

Надання у користування земельної ділянки, що перебуває у власності або у користуванні, провадиться лише після вилучення (викупу) її в порядку, передбаченому ЗКУ (частина п'ята статті 116 ЗКУ).

Для забезпечення необхідною інформацією органів державної влади та органів місцевого самоврядування, зацікавлених підприємств, установ і організацій, а також громадян з метою регулювання земельних відносин, раціонального використання та охорони земель, визначення розміру плати за землю і цінності земель у складі природних ресурсів, контролю за використанням і охороною земель, економічного та екологічного обґрунтування бізнес-планів та проектів землеустрою призначений державний земельний кадастр (стаття 194 ЗКУ).

Статтею 204 ЗКУ визначено, що державний земельний кадастр ведеться уповноваженим органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Крім цього, відповідно до статті 15 ЗКУ до повноважень центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин зокрема  належить здійснення землеустрою, моніторингу земель і державного контролю за використанням та охороною земель.

Статтею 206 ЗКУ визначено, що використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

З 1 січня 2011 року введено в дію Податковий кодекс України (далі – ПКУ), який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки,  компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до підпункту 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 ПКУ плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Земельний податок - обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XIII цього Кодексу) (підпункт 14.1.72 пункту 14.1 статті 14 ПКУ).

Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності-обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XIII - орендна плата) (підпункт 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 ПКУ).

Справляння плати за землю здійснюється відповідно до положень ПКУ з урахуванням критеріїв, визначених у розділі ХІІІ "Плата за землю".

Відповідно до статті 269 ПКУ платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, а також земельні частки (паї), які перебувають у власності (стаття 270 ПКУ).

Порядок обчислення плати за землю визначено статтею 286 ПКУ.

Так, відповідно до пункту 286.1 статті 286 ПКУ підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями (пункт 286.2 статті 286 ПКУ).

Отже, власники земельних ділянок та землекористувачі обчислюють суму плати за землю з урахуванням даних державного земельного кадастру, який відповідно до підпункту 14.1.42 пункту 14.1 статті 14 ПКУ містить сукупність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим земельних ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, кількісну та якісну характеристики, розподіл серед власників землі та землекористувачів, підготовлених відповідно до закону.

Водночас, необхідно врахувати окремі особливості обчислення та сплати плати за землю, які встановлено статтями 286 та 287 ПКУ.

Так, відповідно до абзацу другого пункту 286.5 статті 286 ПКУ у разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

Крім цього, при переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно (пункт 287.6 статті 287 ПКУ).

Відповідно до підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПКУ платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Щодо бази оподаткування зазначимо, що відповідно до статті 271 ПКУ базою оподаткування платою за землю є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого розділом ХІІІ ПКУ, а у разі, якщо  нормативну грошову оцінку не проведено - площа земельних ділянок.

Управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок здійснює  центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів (абзац другий статті 289 ПКУ).

Відповідно до абзацу третього статті 23 Закону України від 11 грудня 2003 року                 № 1378-IV "Про оцінку земель" (із змінами та доповненнями) витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається відповідним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

8 квітня 2011 року Указом Президента України за № 445/2011 затверджено Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, відповідно до якого витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок видає Держземагентство України, яке здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах, а також через міськрайонні, міжміські, міжрайонні територіальні органи.

4. Шановні виборці!

Нагадую Вам, що у інформаційному листі № 5 була викладена інформація щодо прийнятого на пленарному засіданні Верховної Ради України 08.07.11 Закону України  "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи". Ми сподівалися, що у Президента України вистачить здорового глузду накласти вето на цей горезвісний закон. Але, нажаль, 06.09.11 року у сесійній залі провладна більшість проголосувала за пропозиції щодо усунення неточностей та неузгодження, що стосуються дати вступу у силу Закону, с саме: з 1 вересня 2011 року на 1 жовтня 2011 року. Крім того, із тексту Закону виключений пункт яким пенсії обчислені із застосуванням показників середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України за 2006-2008 роки, підлягали перерахунку з 01.01.2012 року із застосуванням показників середньої заробітної плати. 07.09.11 цей Закон був підписаний Головою Верховної Ради України і вже 10.09.11 Президентом України.

Хіба це підтверджує гучні гасла в період виборчої компанії Президента України Януковича В.Ф. "Україна для людей" та "Почую кожного"?

У наступному випуску ми проінформуємо Вас про:

1. Чергові депутатські реагування НДУ Тищенка О.І. на звернення громадян.

2. Реакція влади на депутатські звернення та запити НДУ Тищенка О.І.

3. Діяльність Білоцерківського міського осередку політичної сили

«БЮТ-Батьківщина» на окрузі.

4. Корисна інформація. Продовження теми щодо сплати податку на землю.

5. Різне.

Будь ласка, слідкуйте за перебігом подій у чергових випусках Інформаційного листка

народного депутата України Тищенка Олега Івановича. �P&�'���$�:�у про реєстрацію вашого звернення, або відправити його поштою рекомендованим листом з повідомленням.

 

2) Скласти акт-претензію з представником ЖКС.

У акті необхідно вказати вид порушення і термін, протягом якого воно не усунуто, а також вимогу про перерахунок вартості послуг.

Якщо на виклик представник ЖКС не з'явився або ж ви отримали негативну відповідь, або представник відмовився від підпису акта-претензії, можна самостійно скласти акт-претензію за підписом якомога більшої кількості споживачів (але не менше 2-х).

3) вимагати від ЖКС перерахунку плати за ненадані або неякісно надані послуги.

Для цього споживач повинен написати у ЖКС заяву про здійснення перерахунку вартості послуг, до якої додати: копію заяви про виклик представника з відміткою про прийом такої заяви   і один             примірник акта-претензії до ЖКС.

У результаті за заявою споживача має бути проведений перерахунок або дано письмову аргументовану відповідь з обґрунтуванням відмови у задоволенні претензії.

У разі відмови від перерахунку – споживач має право звернутися зі скаргою до місцевого управління захисту прав споживачів.

 

У наступному випуску ми проінформуємо Вас про:

1. Чергові депутатські реагування НДУ Тищенка О.І. на звернення громадян.

2. Реакція влади на депутатські звернення та запити НДУ Тищенка О.І.

3. Корисна інформація.

4. Різне.

Будь ласка, слідкуйте за перебігом подій у чергових випусках Інформаційного листка

народного депутата України Тищенка Олега Івановича.

 

Біографія

Статистика