Інформаційний листок 12

Інформаційний листок № 12

народного депутата України Тищенка Олега Івановича

на  окрузі № 91 (м. Біла Церква; Білоцерківський район; Таращанський район)

Член фракції «БЮТ – Батьківщина» у  Верховній Раді України, член партії «ВО «Батьківщина», член комітету з питань промислової і регуляторної політики та підприємництва.

Прийоми громадян проводяться за адресою:

м. Київ, вул. Турівська, 13, каб. 101-в.

(попередній запис за телефонами: (044) 527-70-69).

Адреса для листування: 04080,

м. Київ, вул.Турівська, 15;

Також працює «Гаряча лінія» партії                          «ВО «Батьківщина»: 0-800-50-40-40 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів у межах України).

Працює пересувна громадська приймальня на базі мікроавтобуса, що здатна виїхати у будь-який віддалений населений пункт, в тому числі дістатися громадянина, у якого є проблеми з пересуванням (інваліди, хворі, люди похилого віку, нужденні тощо)

ШАНОВНІ ВИБОРЦІ!

Повідомляю Вас, що з лютого 2012 року починає працювати персональний сайт народного депутата України Тищенка Олега Івановича, де ви зможете знайти більш детальну інформацію про мою політичну та громадську діяльність - www.tyschenko.com.ua

Ласкаво просимо!

ЛЮБІ ЖІНКИ!

Прийміть щирі вітання з гарним весняним святом – 8 Березня!

Бажаю вам великого земного щастя, міцного здоров’я,

завжди гарного настрою,

весняної молодості, ніжності і чарівності.

Щоб кожен день для Вас був сонячним, радісним і неповторним.

Щоб у Ваших домівках панував мир, взаєморозуміння і злагода,

у серцях – добро і любов, у справах – мудрість.

  1. 1. Депутатська діяльність НДУ Тищенка О.І.

1.1.Заходи проведені НДУ Тищенком О.І. у Білоцерківському районі Київської області.

1) 3 лютого 2012 року за підтримки народного депутата України Олега Тищенка та з ініціативи Молодіжного Руху Києва в центральній бібліотеці Білоцерківського району було проведено культурно-мистецьку акцію «Бібліотекам Київщини - українські книжки», в якій взяли участь представники Білоцерківської райдержадміністрації, центральної районної бібліотеки, Білоцерківської міської, 53-х сільських, Терезинської селищної та  Узинських міських  бібліотек.

Мета акції полягала у тому, щоб подарувати бібліотекам міста та району Київщини книжки українських письменників  (приблизно по 10 книжок).

2.) Придбані ліки "Фармасулін" мешканцю м. Біла Церква хворому на цукровий діабет.

3.) За сприянням НДУ Тищенка придбані та передані у постійне користування, для поповнення фонду бібліотеки Качанівської виправної жіночої колонії № 54 м. Харкова книги, у кількості 91 одиниця.

1.2. Законотворча діяльність

Продовжую інформувати Вас, що відповідно ст. 12  Закону України "Про статус народного депутата України" мною, як народним депутатом України протягом січня – лютого 2012 року розроблено та зареєстровано у Верховній Раді України 4 проекти Законів України, а саме:

1)  Про внесення змін до статті 122 Кримінально-виконавчого кодексу  України (щодо призначення пенсії засудженим особам під час відбування покарання)                            від 01.02.12р. № 9773 

Положення, зазначені у проекті розроблені з метою приведення чинного законодавства у відповідність до ст. 24 Конституції України, яка передбачає рівність прав громадян перед законом.

"Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовним або іншими ознаками" йдеться у зазначеній вище статті Основного Закону.

Однак, на даний час, чинне законодавство неповною мірою реалізує ці конституційні вимоги по відношенню до засуджених осіб, які відбувають покарання у виправних закладах пенітенціарної системи України.

Аналізуючи положення законів, з’ясовано, що статтею 122 чинного Кримінально-виконавчого кодексу України передбачено право засуджених на загальних підставах на державне пенсійне  забезпечення  за  віком,  по  інвалідності, у зв'язку з втратою годувальника та в інших випадках, передбачених законом.

Особи, яким до відбування  покарання  призначена  пенсія, підлягають   державному   пенсійному   забезпеченню  на  загальних підставах.  Призначена пенсія перераховується органами  Пенсійного фонду  України  за  місцем відбування покарання пенсіонера.

Проте чинним законодавством не передбачено можливості оформлення  пенсії засудженим особам, які набули право на пенсію під час відбування покарання, особисто або шляхом надання нотаріального (та прирівняного до нього) доручення іншій особі.

У таких випадках оформлення і отримання пенсій стає можливим тільки після відбування покарання, що є прямим порушенням конституційних прав таких громадян.

Найбільш вразливими при цьому є довічно ув’язнені, які взагалі не мають жодних перспектив на отримання пенсій, яку вони заробили до здійснення ними злочину.

Крім того, засуджені, які втратили працездатність під час відбування покарання сьогодні мають можливість оформити пенсію та отримати відповідну компенсацію лише після звільнення їх від покарання. Якщо ж особа, яка є довічно ув’язненою, втратила працездатність, чинним законодавством взагалі не передбачено нарахування їй пенсії та компенсації.

2) «Про внесення змін до статей 16 та 152 Податкового кодексу України(щодо сплати податку за місцезнаходженням відокремлених підрозділів юридичних осіб – платників податку)» від 02.02.12р. № 9780

Прийняття та реалізація проекту Закону України «Про внесення змін до статей 16 та 152 Податкового кодексу України (щодо сплати податку за місцезнаходженням відокремлених підрозділів юридичних осіб – платників податку)» сприятиме:

1. Поповненню місцевих бюджетів територіальних громад за місцезнаходженням відповідних філій юридичної особи-платника податку та розвитку територіальних громад, районів і областей України.

2. Посиленню контролю відповідних виконавчих органів щодо поповнення місцевих бюджетів.

3. Врегулюванню на законодавчому рівні питання щодо випадків визначення головного підприємства та його філій як єдиного платника податку.

4. Доступності та зрозумілості положень податкового законодавства для більш широкого загалу у сфері сплати податків відокремленими підрозділами (філіями) юридичної особи та ефективності подальшого застосування таких положень.

5. Суттєвому зменшенню колізій, що виникають при застосуванні норм податкового законодавства щодо сплати податку за місцезнаходженням філій юридичних осіб.

3) "Про державну програму запровадження електронного голосування" від 17.02.12 № 10079

Прийняття проекту Закону «Про державну програму запровадження електронного голосування» матиме позитивні суспільні наслідки, оскільки дозволить:

1. Створити правову основу для застосування електронних голосувань в Україні.

2. Підняти на новий якісний рівень захищеність прав кожного громадянина на власне волевиявлення.

3. Забезпечити комфортні умови для реалізації права голосу внаслідок можливості користування системою з будь-якого місця перебування і багаторазового голосування кожним виборцем.

4. Кардинально зменшити час на підрахунок голосів, аж до постійної візуалізації на широкий загал перебігу голосувань у режимі реального часу.

5. Суттєво зменшити витрати бюджету держави на виборчу кампанію за рахунок відмови від паперових бюлетенів, реєстрації та перереєстрації виборців на конкретних виборчих дільницях та можливості взаємодії виборця із сервером ЦВК з будь-якої виборчої дільниці або безпосередньо з власного кінцевого пристрою. Згодом система може стати самоокупною та прибутковою для держави, якщо буде законодавчо врегульовано питання надання платних послуг суб’єктам приватного права, які побажають скористатися нею для своїх корпоративних потреб у межах власних установчих документів.

6. Зробити визначальний крок у напрямку Європейської інтеграції за рахунок посилення легітимізації влади, прийняття загальнодержавних рішень, зміцнення демократії.

4) "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення умов призначення пенсії) від 21.02.12 № 10085

Завданням проекту Закону є:

1)  Зменшення віку виходу на пенсію для жінок з 60 до 55 років, для чоловіків з 62 років до 60 років;

2)Зменшення тривалості мінімального страхового стажу для призначення пенсії у солідарній системі з 15 до 5 років та страхового стажу необхідного для призначення повного розміру мінімальної пенсії за віком для жінок з 30 років до 20 років, для чоловіків з 35 років до 25 років.

Проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення умов призначення пенсії) дозволить відновити справедливість та попередні досягнення у соціальній сфері внаслідок чого право на пенсію буде мати вразлива категорія громадян, зокрема тих жінок і чоловіків, які народилися у післявоєнний час (1950р.-1960р.) та які працювали на розбудову України у надважкий післявоєнний період та власною працею здобути таке право.

Маю нагадати, що детальну інформацію про мою депутатську діяльність протягом VI скликання Ви можете знайти на моєму персональному сайті.

2. Корисна інформація:

Щодо проблемних питань, які виникають при вчиненні нотаріальних дій нотаріусами (стосовно права власності на земельну ділянку)

Питання № 1.

Пунктом 3 Порядку здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку встановлено, що нотаріус у разі посвідчення цивільно-правового договору про відчуження земельної ділянки, видачі свідоцтва про право на спадщину на земельну ділянку, а також вилучення державного акта у передбачених законом випадках із своїх справ за наявності витягу з Поземельної книги проставляє на державному акті  відмітку про перехід права власності на земельну ділянку.

Постановою Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2009 р. № 1021 “Про затвердження порядків ведення Поземельної книги і Книги записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельну ділянку та на право постійного користування земельною ділянкою, договорів оренди землі” визначений порядок надання відомостей з Поземельної книги.

Так, відомості з Поземельної книги надаються територіальним органом Держземагентства за місцем розташування земельної  ділянки у формі витягу чи інформаційної довідки.

Право на отримання витягу з Поземельної книги мають власник (користувач) земельної ділянки, суб'єкти права земельного сервітуту, емфітевзису і суперфіцію, їх спадкоємці, правонаступники або уповноважені ними особи.

Формування аркушів витягів (інформаційних довідок) здійснюється з використанням автоматизованої системи.

У разі відсутності в автоматизованій системі даних про відповідну земельну ділянку формування аркушів витягу (інформаційної довідки) здійснюється після внесення до автоматизованої системи відомостей про земельну ділянку.

У свою чергу, відповідно до Тимчасового порядку присвоєння кадастрового номера земельній ділянці, дата відкриття Поземельної книги є датою присвоєння кадастрового номера.

Поземельна книга в паперовому вигляді складається з аркушів, які формуються з використанням автоматизованої системи.

Поземельна книга вважається відкритою після зазначення кадастрового номера земельної ділянки і дати  її відкриття на титулі Поземельної книги, що завіряється підписом посадової особи, скріпленим печаткою територіального органу Держземагентства. Дата відкриття Поземельної книги є датою державної реєстрації земельної ділянки.

Згідно із пунктом 16 Тимчасового порядку присвоєння кадастрового номера земельній ділянці, для визначення та присвоєння кадастрового номера земельній ділянці, переданій у власність (користування) без проведення  її  державної реєстрації,  власник (користувач) такої ділянки або уповноважена ним особа подає до територіального органу Держземагентства за місцезнаходженням земельної ділянки заяву про державну реєстрацію земельної ділянки.

Главою 48 “Загальні положення про спадкування” Цивільного кодексу України визначено, що спадкуванням є перехід прав та обов'язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців).

Спадщина відкривається внаслідок смерті особи або оголошення її померлою.

Спадкоємцями за заповітом і за законом можуть бути фізичні особи, які є живими на час відкриття спадщини, а також особи, які були зачаті за життя  спадкодавця  і  народжені  живими  після відкриття спадщини.

Право на спадкування виникає у день відкриття спадщини.

Враховуючи наведене для проставлення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку, право на які посвідчено державними актами без визначеного та присвоєного кадастрового номеру земельній ділянці у зв’язку із неузгодженістю нормативно-правової бази, що полягає у неможливості отримання витягу з Поземельної книги який вимагається нотаріусом при видачі свідоцтва про право на спадщину, на виконання вимоги пункту 3 Порядку здійснення відмітки про перехід права власності на земельну ділянку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2009 № 439 для проведення процедури присвоєння кадастрового номеру, що здійснюється з відкриттям  Поземельної книги, замовником послуги з державної реєстрації земельної ділянки може бути особа, яка визначена у запиті нотаріуса, як спадкоємець, на підставі заведеної ним спадкової справи.

Питання № 2.

Відповідно до Тимчасового порядку присвоєння кадастрового номера земельній ділянці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.08.2010 № 749 визначення та присвоєння  кадастрового  номера земельній ділянці здійснюють територіальні органи Держземагентства протягом десяти  робочих днів.

Кадастровий номер земельної ділянки визначається за результатами складення документації із землеустрою до її погодження та прийняття рішення про надання земельної ділянки у власність (користування) в установленому порядку.

Кадастровий номер присвоюється земельній ділянці після погодження документації із землеустрою та прийняття  рішення про надання  земельної ділянки у власність (користування) під час здійснення державної реєстрації земельної ділянки в Поземельній книзі в установленому порядку.

Територіальний орган Держземагентства протягом п'яти робочих днів після отримання від адміністратора автоматизованої системи обмінного файла та протоколу проведення перевірки присвоює кадастровий номер земельній ділянці з відкриттям Поземельної книги та видає витяг з  Поземельної книги із зазначенням кадастрового номера.

Датою присвоєння кадастрового номера є дата відкриття Поземельної книги.

Таким чином, для підтвердження присвоєння кадастрового номеру земельній ділянці, особа, що відчужує будинок, будівлю, або споруду має надати нотаріусу витяг з Поземельної книги чи копію Державного акту на право власності на земельну ділянку.

Питання № 3.

Відповідно до статті 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, набуту у власність із земель приватної власності без зміни її меж, цільового призначення, посвідчується:

а) цивільно-правовою угодою щодо відчуження земельної ділянки, укладеною в порядку, встановленому законом, у разі набуття права власності на земельну ділянку за такою угодою;

б) свідоцтвом про право на спадщину.

При набутті права власності на земельну ділянку на підставі  цивільно-правових угод щодо відчуження земельних ділянок чи свідоцтва про право на спадщину державний акт на право  власності  на земельну ділянку, що відчужується, долучається до документа, на підставі якого відбувся перехід права власності на земельну ділянку, в кожному такому випадку відчуження земельної ділянки.

На державному акті про право власності на земельну ділянку нотаріус, який посвідчує (видає) документ та територіальний орган Держкомзему за місцем  знаходження земельної ділянки  роблять відмітку про перехід права власності  на земельну  ділянку із зазначенням документа, на підставі якого відбувся такий перехід.

Проте, постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2009 р. № 439 “Про деякі питання посвідчення права власності на земельну ділянку” передбачено, що державні акти, долучені до документа, на підставі якого відбувся перехід права власності на земельну ділянку, можуть бути замінені у разі добровільного звернення громадян та юридичних осіб, до яких переходить право власності на земельну ділянку.

Питання № 4.

Відповідно до Інструкції  про заповнення бланків державних актів  на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою у рядку “і на підставі” вказуються назва, дата і номер документа, який є підставою набуття права на земельну ділянку; найменування органу, яким прийнято цей документ (рішення органу місцевого самоврядування  або  органу виконавчої влади, рішення суду, договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво про право на спадщину, рішення про внесення  земельної ділянки до статутного фонду, інші цивільно-правові угоди).

У свою чергу, згідно із Інструкцією про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, придбання арештованого або заставленого майна з публічних торгів (аукціонів) оформляється нотаріусом  за місцем знаходження такого майна  шляхом видачі набувачу  відповідного свідоцтва.

Тобто, набувач арештованого або заставленого майна на підставі свідоцтва виданого нотаріусом про набуття ним у власність з публічних торгів (аукціону) земельної ділянки, згідно із Законом України “Про землеустрій”, Інструкції про заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою та Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, може звернутися до ліцензованої організації та замовити розроблення технічної документації із землеустрою щодо складання документу, який посвідчують право власності на земельну ділянку.

Підготовлено юридичною службою Державного

агентства земельних ресурсів України 1 лютого 2012

У наступному випуску ми проінформуємо Вас про:

1. Депутатська діяльність народного депутата України Тищенка О.І.

2. Реакція влади на депутатські звернення та запити НДУ Тищенка О.І.

3. Корисна інформація.

4. Різне.

Будь ласка, слідкуйте за перебігом подій у чергових випусках Інформаційного листка

народного депутата України Тищенка Олега Івановича.

Відповідальний за випуск НДУ Тищенко О.І. Наклад 6 000 примірників. Розповсюджується безкоштовно.

 

Біографія

Статистика